Transport si retururi

Transport


Livrarea produselor se face oriunde in tara, prin GLS si FAN Courier. In momentul confirmarii comenzii, consilierii nostrii va vor contacta telefonic si vor stabili impreuna cu dumneavoastra cea mai avantajoasa modalitate de transport in functie de zona de acoperire, termenul de livrare, dimensiunea si greutatea coletului.


Retur


Returul produselor se face conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea unor acte normative.
Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate din orice motiv intr-un termen de 14 zile de la data receptionarii acestora.


Conditii de retur:
- produsele trebuie sa nu prezinte urme de uzura sau folosinta;
- ambalajul original al produselor trebuie sa nu fie deteriorat (nu se admit ambalajele rupte,  AWB lipit direct pe ambalajul produslui; Cutia originala a produsului se ambaleaza in pungi sau alte cutii ! )
- produsul trebuie depus la o firma de curierat agreata de vanzator (GLS / FAN Courier), in cele mai bune conditii de ambalare sau poate fi predat personal la sediul vanzatorului.


Costul de transport in cazul returului:
- se va face pe cheltuiala vanzatorului daca produsul nu a fost corect identificat de catre consilierul nostru sau a fost expediat catre client un alt produs decat cel comandat.
- se va face pe cheltuiala clientului daca clientul doreste din orice motiv sa faca returul produsului.

Modalitatea de restituire a contravalorii produselor in cazul returului:
Clientul va intra in posesia contravalorii produselor returnate prin transfer bancar sau cash la sediul firmei in termen de 7 zile dupa ce piesele au ajuns inapoi la vanzator si au fost verificate pentru respectarea conditiilor de retur impuse de vanzator.
ATENTIE! NU se accepta retur la marfa vanduta daca nu se indeplinesc conditiile de retur mai sus mentionate.